Der blev i fredags, den 28. april, serveret gratis kaffe foran Irma-butikken på Neels Torv. Det var naturligvis den klassiske Irma-kaffe, gæsterne fik tilbudt. I retur fik Irmas ansatte både varme tanker, søde ord og gode ønsker for fremtiden. Foto: TorbenStender.
Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse på Dragør Nyt.
Nødvendige cookies sikrer at siden fungerer korrekt.
Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine valg.
Cookie-indstillinger
Nødvendige cookies
Disse cookies er nødvendige for at siden fungerer korrekt. De kan ikke slås fra.