Torsdag den 20. november blev der afholdt banko på plejehjemmet Enggården i Dragør – til stor glæde for både beboere og pårørende. Omkring 30-40 personer deltog i arrangementet, og præmier var der nok af.
Flere butikker og aktører fra Dragør og omegn havde doneret gevinster til bankospillet. Præmierne spændte fra gavekort til kaffe, vin og småkager: Ting, som både plejehjemsbeboere og deres familier kunne nyde godt af. Gaverne var pakket fint ind i hjemmelavede stofnet, syet og doneret af de såkaldte »Posedamer« fra Wiedergården.
Det er første gang, bankospillet på Enggården blev afholdt med donationer udefra. To engagerede medarbejdere havde forinden været rundt i nærområdet for at samle gaverne ind.
Deltagelse kostede 10 kroner, og overskuddet går til julepynt, der skal være med til at skabe julestemning på plejehjemmet i december.





