Beghuset sitrede af musik, mad og mennesker til stor åbningsfest
K
Af Karen Dich
||0 min læsetid
Det myldrede med glade Dragørborgere, da Beghusets nye forpagtere lørdag holdt åbningsfest. Foto: Torben Stender
De to restauratører havde rullet den røde løber ud, og gæsterne havde medbragt blomster og gaver, da Beghusets nye forpagtere, Peter og Peter, slog dørene op lørdag.
Den talrige skare, der var mødt op, kunne både nyde jazzmusik og lidt til ganen, for køkkenchef Peter Almén serverede smagsprøver på, hvad gæsterne vil kunne få serveret i den nye bistro.
Køkkenchef Peter Almén (tv.) og restaurantchef Peter Persson (th.) havde god grund til at smile over den vellykkede åbning. Foto: TorbenStender.En jazzspillende duo på saxofon og klaver sikrede livligt akkompagnement til festlighederne. Foto: TorbenStender.Smagsprøverne, som Peter Almén leverede fra køkkenet, var i høj grad baseret på råvarer fra lokale leverandører. Foto: TorbenStender.Solen skinnede ned over Beghusets gårdhave, der også var fyldt med glade gæster. Foto: TorbenStender.Gæsterne var mødt op i god tid foran den røde løber til Beghusets grand opening. Foto: TorbenStender.
Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse på Dragør Nyt.
Nødvendige cookies sikrer at siden fungerer korrekt.
Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine valg.
Cookie-indstillinger
Nødvendige cookies
Disse cookies er nødvendige for at siden fungerer korrekt. De kan ikke slås fra.