Del dit foto fra Dragør
Vi vil rigtig gerne opleve Dragør gennem vores læseres perspektiv.
Har du taget et godt billede fra livet i Dragør – måske fra naturen, hverdagen eller en særlig oplevelse i byen? Så send det til os på redaktion@dragoer-nyt.dk
Hvis der er personer på billedet, skal du huske at have deres tilladelse, før du sender det ind. Når du sender dit foto, beder vi dig om at skrive, hvor og hvornår det er taget, hvem eller hvad vi ser på billedet, samt hvem der har taget det.
Vi glæder os til at se jeres billeder.