Gran afløser græskar på Kongevejen

T
Af Tim Panduro
| | 0 min læsetid
Gran afløser græskar på Kongevejen

Novembermørket har de senere dage fået lidt modspil på Kongevejen, hvor butikkerne så småt er ved at få monteret granguirlander og julelys. Sidste torsdag aften var Oliver Lysell og Michael Olsen i fuldt sving på stigerne med at montere gran og lys flere steder i byen.

Det varer dog lidt tid, inden der bliver fulgt op med julemarked – der bliver lugerne slået op for første gang den 23. november.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER