Det bliver et kendt ansigt i Dragørs restaurantverden, der fremover skal drive Hollænderhallens cafeteria.
Det skriver borgmester Kenneth Gøtterup på sin facebookprofil fredag middag.
Driften af cafeteriet i den kommunale hal har været i udbud, og Rasmus Kirkegaard har vundet udbuddet.
Han driver i forvejen Traktørstedet Gabriel Jensen ved Gåserepublikken. Ifølge borgmesterens opslag vil cafeteriet være en tilføjelse – Rasmus Kirkegaard vil også fremover drive traktørstedet.
Fokus i Hollænderhallen bliver på italienske retter, der både vil kunne spises i hallen og tages med hjem. Desuden vil cafeteriet fremover tilbyde mad til møder i hallen. Det forventes, at cafeteriet genåbner i det tidlige efterår.