Kendt ansigt skal drive cafeteria i Hollænderhallen

T
Af Tim Panduro
| | 0 min læsetid
Kendt ansigt skal drive cafeteria i Hollænderhallen
Hollænderhallens cafeteria har været i udbud – og en lokal restauratør har vundet udbuddet. Foto: Kirsten Marie Juel Jensen

Det bliver et kendt ansigt i Dragørs restaurantverden, der fremover skal drive Hollænderhallens cafeteria.

Det skriver borgmester Kenneth Gøtterup på sin facebookprofil fredag middag.

Driften af cafeteriet i den kommunale hal har været i udbud, og Rasmus Kirkegaard har vundet udbuddet.

Han driver i forvejen Traktørstedet Gabriel Jensen ved Gåserepublikken. Ifølge borgmesterens opslag vil cafeteriet være en tilføjelse – Rasmus Kirkegaard vil også fremover drive traktørstedet.

Fokus i Hollænderhallen bliver på italienske retter, der både vil kunne spises i hallen og tages med hjem. Desuden vil cafeteriet fremover tilbyde mad til møder i hallen. Det forventes, at cafeteriet genåbner i det tidlige efterår.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER