Som snestorm betragtet er mandagens nedbør ikke just af den slags, der vil gå hen i historien. Men det har dog ført hvide veje og trafik i snegletempo med sig – og en vis skønhed over aftenmørkets sort-hvide landskaber.
Dragør Nyt tog en lyntur rundt med kameraet i Store Magleby mandag aften – her er nogle af indtrykkene.
Kan du gøre det bedre – eller har du allerede gjort det? Så del gerne dit billede med os på redaktion@dragoer-nyt.dk, så kan det være, at det finder plads i avisen eller her på hjemmesiden.













