Konservative fejrede grundloven

T
Af Thomas Mose
| | 1 min læsetid
Konservative fejrede grundloven
Konservatives medlem af Folketinget Helle Bonnesen var på plads grundlovsdag. Foto: TorbenStender

Fredag den 5. juni blev grundloven fejret med sang, taler og ikke mindst pølser fra grillen ved de konservatives vælgerforenings grundlovsdagsarrangement.

Et telt i Wiederparken dannede rammen om arrangementet, der begyndte med velkomst og fællessang.

Borgmester Kenneth Gøtterup var første taler i rækken.

På programmet var også taler af folketingsmedlem Helle Bonnesen, samfundsdebattør og medlem af kommunalbestyrelsen på Frederiksberg Nikolaj Bøgh samt etnolog Karen Schousboe.

Dagen blev sluttet af med fællesang.

Konservativ -2.jpg
Borgmester Kenneth Gøtterup havde en travl dag. På de sociale medier skriver han, at han efter talen til grundlovsmødet ilede videre til Dragør Fort, hvor han bød velkommen. Herefter kunne han tage turen tilbage til Wiederparken og høre de øvrige talere. Foto: TorbenStender

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER