Fredag den 5. juni blev grundloven fejret med sang, taler og ikke mindst pølser fra grillen ved de konservatives vælgerforenings grundlovsdagsarrangement.
Et telt i Wiederparken dannede rammen om arrangementet, der begyndte med velkomst og fællessang.
Borgmester Kenneth Gøtterup var første taler i rækken.
På programmet var også taler af folketingsmedlem Helle Bonnesen, samfundsdebattør og medlem af kommunalbestyrelsen på Frederiksberg Nikolaj Bøgh samt etnolog Karen Schousboe.
Dagen blev sluttet af med fællesang.



