Kulde, lys og hverdagsglimt fra Dragør

T
Af Thomas Mose
| | 1 min læsetid
Kulde, lys og hverdagsglimt fra Dragør
Sydstranden i vinterkulde. Foto: Helena Bay Clausen

Vi er både glade og taknemmelige for de mange skønne fotos, som vores aktive læsere har sendt til redaktionen. Det er en fornøjelse at se Dragør gennem jeres linser, og vi vil meget gerne se endnu flere.

Har du et godt, sjovt eller stemningsfuldt billede, er du altid velkommen til at sende det til redaktion@dragoer-nyt.dk. Det behøver ikke at være vinter eller sne – alle årstider og øjeblikke er velkomne.

Husk at skrive lidt om, hvad vi ser, hvem der er på billedet, hvornår det er taget, og hvem der har taget billedet. Indeholder billedet personer, skal du have deres tilladelse til at sende det til avisen.

20260205_150428.jpg
Læserfoto. Foto: Elisabeth Haase
»Dejlige Dragør – nu med sne og kulde,« skriver Elisabeth Haase. Foto: Elisabeth Haase
20260206_071527.jpg Læserfoto.
Foto: Elisabeth Haase
Der faldt meget sne i sidste uge. Her er det et foto fra i fredags. Foto: Elisabeth Haase

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER