Liv i biografen

T
Af Thomas Mose
| | 0 min læsetid
Liv i biografen
Foto: TorbenStender.
Resten af sommeren er der film, foredrag, café og butik i den gamle biografbygning. Foto: TorbenStender.
Resten af sommeren er der film, foredrag, café og butik i den gamle biografbygning. Foto: TorbenStender.

Torsdag den 1. august var der for første gang i lang tid liv i den gamle biografbygning på Jan Timanns Plads i hjertet af Dragørs game bydel.

Det er Camilla Frank og Lisbet Riiber Høj, der står bag en midlertidig genåbning af Dragør Bio hele august måned.

Første film på plakaten er »Madeleines Paris«, der vise fredag den 9. august, og i næste uge er forfatteren Pernille Rahbek vært, når den danske film »Fuld af kærlighed« vises.

Popup-butikken, hvor man både kan købe lækkerier i caféen og gøre andre gode fund, har åbent onsdag til fredag kl. 10–18 og lørdag og søndag kl. 10–16.

Foto: TorbenStender.
Foto: TorbenStender.
Foyeren er omdannet til café og butik. Foto: TorbenStender.
Foyeren er omdannet til café og butik. Foto: TorbenStender.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER