Nyåbning af tankstation på Kirkevej

M
Af Mikael Sonne
| | 0 min læsetid
Nyåbning af tankstation på Kirkevej
Tankstationen på Kirkevej har fået ny ejer. Foto: TorbenStender.

Tankstationen på Kirkevej har fået ny ejer. Foto: TorbenStender.

Nyåbning af tankstation på Kirkevej

Af Mikael Sonne

Tirsdag den 23. april blev åbningen af en ny tankstation på Kirkevej fejret.

Der er tale om en Uno-X-tankstation, der har overtaget lokalitet fra Shell, og en del af fejringen bestod i, at der i tre timer blev slået en krone af prisen på brændstof.

De bilister, der ikke nåede at få billig benzin, kan stadig nå nyde godt af Uno-X’s tilbud om bilvask til halvpris. Tilbuddet løber nemlig frem til tirsdag den 7. maj – og så er der endda en gratis kop kaffe fra 7-eleven med i prisen.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER