Nytårskur for erhvervslivet

T
Af Thomas Mose
| | 0 min læsetid
Nytårskur for erhvervslivet
Ud over mulighed for netværke, kan de lokale erhvervsdrivende høre Jesper Zeihlunds foredrag om sammenhæng mellem jord, råvarer, kultur og erhverv. Arkivfoto: TorbenStender

Onsdag den 21. januar klokken 17 til 19 afholder Dragør Kommune årets nytårskur for det lokale erhvervsliv. 

Arrangementet finder sted i kommunalbestyrelsessalen og samler erhvervsdrivende, politikere og fagfolk til to timer med oplæg, netværk og nytårsbobler.

Aftenens oplægsholder er Jesper Zeihlund, der vil tale om, hvordan lokale madtraditioner og fælles fortællinger kan skabe vækst – også uden for fødevarebranchen. Han trækker på mere end 30 års erfaring med rådgivning og udvikling af lokale ressourcer.

Der vil også være mulighed for at hilse på repræsentanter fra Erhvervshus Hovedstaden, Copenhagen Capacity.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER