Onsdag den 21. januar klokken 17 til 19 afholder Dragør Kommune årets nytårskur for det lokale erhvervsliv.
Arrangementet finder sted i kommunalbestyrelsessalen og samler erhvervsdrivende, politikere og fagfolk til to timer med oplæg, netværk og nytårsbobler.
Aftenens oplægsholder er Jesper Zeihlund, der vil tale om, hvordan lokale madtraditioner og fælles fortællinger kan skabe vækst – også uden for fødevarebranchen. Han trækker på mere end 30 års erfaring med rådgivning og udvikling af lokale ressourcer.
Der vil også være mulighed for at hilse på repræsentanter fra Erhvervshus Hovedstaden, Copenhagen Capacity.