Dragør Nyt kunne i sidste uge fortælle, at virksomheden bag Store Magleby Blomster er taget under konkursbehandling. I samme ombæring fortalte vi, at de nu tomme bygninger på Gartnerstræde i Store Magleby indgår i konkursboet. Det var en fejl.
Store Magleby Blomster og bygningerne er ejet af to forskellige selskaber med tæt på identiske navne. Men det er kun driftsselskabet bag blomsterbutikken, der er under konkursbehandling, mens selskabet, der ejer bygningerne, stadig er i normal drift.
Vi beklager fejlen.
Red.