Så er der gang i vaffeljernet

a
Af admin
| | 0 min læsetid
Så er der gang i vaffeljernet

Så er der gang i vaffeljernet

Torsdag den 25. marts slog en ny isbutik på Kongevejen dørene op for første gang.

Butikken hedder »Vaffelbageren Nyhavn« – og, som navnet antyder, er en væsentlig del af konceptet, at man bager sine egne vafler.

Indehaverne har totalistandsat butikken, og de er rigtig glade for, at man nåede i hus med sin målsætning om at åbne inden påske.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER