På redaktionens opfordring sendte I læsere en lang række flotte billeder af et vinterligt Dragør. Nu, hvor kommunen igen er dækket af sne, vil vi meget gerne bringe flere af jeres fotos i næste uges avis.
Det behøver ikke kun at være smukke vintermotiver og leg i sneen. Det kan også være hverdagens udfordringer eller andre historier, der knytter sig til vinter og sne i Dragør.
Flere har allerede været hurtige med kameraet, men du kan stadig nå at sende dine vinterbilleder til redaktion@dragoer-nyt.dk. Så bringer vi de bedste her i avisen.
Husk at skrive, hvad vi ser på billedet, hvor det er taget, og hvem der er fotograf.