Send dine vinterbilleder

T
Af Thomas Mose
| | 0 min læsetid
Send dine vinterbilleder
Ugens pletskud: Vinterkulde. IIda Joanna på syv år har bygget en imponerende iglo i vinterkulden – stor nok til, at pingvinerne også kunne flytte ind. Foto: Sandra Vilhelmsen

På redaktionens opfordring sendte I læsere en lang række flotte billeder af et vinterligt Dragør. Nu, hvor kommunen igen er dækket af sne, vil vi meget gerne bringe flere af jeres fotos i næste uges avis.

Det behøver ikke kun at være smukke vintermotiver og leg i sneen. Det kan også være hverdagens udfordringer eller andre historier, der knytter sig til vinter og sne i Dragør.

Flere har allerede været hurtige med kameraet, men du kan stadig nå at sende dine vinterbilleder til  redaktion@dragoer-nyt.dk. Så bringer vi de bedste her i avisen.

Husk at skrive, hvad vi ser på billedet, hvor det er taget, og hvem der er fotograf.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER