Skiftedag på tanken

a
Af admin
| | 0 min læsetid
Skiftedag på tanken

Skiftedag på tanken

Shell-tankstationen på Kirkevej er ved at blive omdannet til en Uno-X-station.

Ændringen sker i forbindelse med ophøret af samarbejdet mellem Shell og Reitan. 

7-Eleven-butikken fortsætter på Kirkevej som hidtidigt – men fremover er der Uno-X-brændstof i standerne. 

Det er den familieejede norske virksomhed Reitan, som blandt meget andet ejer Uno-X-kæden og driver 7-Eleven i Danmark. 

TM

 

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER