Syv spørgsmål til…

K
Af Kirsten Marie Juel Mouritsen
| | 2 min læsetid
Syv spørgsmål til…

Hvad er din tilknytning til Dragør?

Jeg arbejder her, men har også haft familie her og er også kommet her som barn.

Hvad er det bedste ved Dragør?

Det bedste er helt klart fællesskabet, og at alle vil hinanden det godt.

Hvad kan vi gøre bedre i Dragør?

Jeg synes, vi er gode, men kan blive endnu bedre til at lave gode lokale løsninger til glæde og gavn for alle.

Hvad glæder du dig mest til i den kommende tid?

Jeg må sige, at jeg ser frem til sommerferien og en velfortjent pause, inden vi starter op med et nyt spændende skoleår med masser af gode udfordringer.

Hvilken aktivitet/bog/podcast/serie er du optaget af lige nu?

Lige nu er jeg meget optaget af cykling og alle de gode cykeltogter, man har mulighed for her i sommeren, Det er skønt. Når jeg skal lidt ned i gear, læser jeg i øjeblikket »Stilhed« af Thich Nhat Hanh.

Hvad er den næste natur- eller kulturoplevelse, du skal til?

Til sommer skal vi med hele familien til Montenegro. Det har vi aldrig været før, og det ser vi meget frem til.

Hvordan starter og slutter den perfekte dag for dig?

Den starter med ro og en god kop kaffe ude i haven, hvor jeg har tid til lige at vågne lidt roligt. Den slutter gerne på samme vis – med en kop urtete.

Læs også ...

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER