Hvad er din tilknytning til Dragør?
Jeg er født og opvokset i Dragør.
Hvad er det bedste ved Dragør?
Det bedste ved Dragør er, at det ligger så tæt på vandet. Jeg bader hele året.
Hvad kan vi gøre bedre i Dragør?
Man kan gøre sig mere umage.
Hvad glæder du dig mest til i den kommende tid?
Jeg glæder mig til sol og varme og lyse lune sommeraftener. Grill i haven og vin i glasset.
Hvilken aktivitet/bog/podcast/serie er du optaget af lige nu?
Jeg er ikke optaget af en bestemt ting, men har altid gang i en god bog.
Hvad er den næste natur- eller kulturoplevelse, du skal til?
Jeg overvejer kraftigt snart at prøve at gå amarminoen.
Hvordan starter og slutter den perfekte dag for dig?
Den starter med en hyggelig snak over en kop god morgenkaffe med en skøn person (og dem kender jeg mange af heldigvis). Om sommeren slutter den med et aftendyp i Øresund. Så bliver det ikke meget bedre.