Vinsmagning i aktivitetshuset

T
Af Thomas Mose
| | 1 min læsetid
Vinsmagning i aktivitetshuset
Der var både vin og tapas på menuen, da Dragørs Aktivitetshus inviterede til vinsamgning. Foto: TorbenStender

Tirsdag den 2. juni var der i Dragørs Aktivitetshus på Wiedergården inviteret til sommervinsmagning.

Deltagerne fik serveret vine, der blev præsenteret af Meny samt en tapas-platte.

 

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER