»Jeg vil gerne fokusere mere på SFO«
Mød Theis Guldbech, der stiller op for Det Konservative Folkeparti til kommunalvalget i Dragør. Han vil blandt andet arbejde for en styrket sfo med 60/40-normering, styrke UngDragør og udvikle fritids- og kulturlivet endnu mere.