Asfaltarbejde i gang ved Hollænderhallen

T
Af Tim Panduro
| | 0 min læsetid
Asfaltarbejde i gang ved Hollænderhallen
Nye veje er en af de ting, der kræver plads under anlægsloftet – her er det dog en renovering af asfalten ved Hollænderhallen i efteråret. Arkivfoto: Tim Panduro
Tiden blev ikke spildt mandag morgen, hvor de første stykker af arealet tættest på Hollænderhallen efter et par timers arbejde var iklædt ny asfalt. Foto: Tim Panduro.
Tiden blev ikke spildt mandag morgen, hvor de første stykker af arealet tættest på Hollænderhallen efter et par timers arbejde var iklædt ny asfalt. Foto: Tim Panduro.

Besøgende til Hollænderhallen og de to institutioner ved Halvejen må finde et andet sted at parkere i efterårsferien.

Mandag gik arbejdet i gang med at lægge ny asfalt på parkeringspladsen, der i årevis har været plaget af store huller.

Arbejdet forventes afsluttet ved afslutningen af efterårsferien.

Halvejen var godt fyldt op med parkerede biler. Foto: Tim Panduro.
Halvejen var godt fyldt op med parkerede biler. Foto: Tim Panduro.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER