
Torsdag den 23. april havde foreningen Dragør Skoles Venner inviteret til en herlig bankoaften på Dragør Skole.
Der var stor opbakning til arrangementet, hvor der var masser af flotte præmier, som var skænket af det lokale erhvervsliv. De mange fremmødte kunne opleve skoleleder på Dragør Skole Jon Lillemark Jørgensen i rollen som bankoopråber.
Dragør Skoles Venner bruger overskuddet fra deres arrangementer til at købe ting til skole, der normalt ikke er afsat midler til i skolebudgettet.
