Brandbiler blev sendt til industrikvarter

T
Af Tim Panduro
| | 0 min læsetid
Brandbiler blev sendt til industrikvarter

Kort efter klokken syv torsdag brød udrykningshorn og blå blink morgenfreden i Store Magleby. Flere vogne blev sendt til det lille industriområde på Møllelodden, hvor meldingen lød på røg fra en bil.

Der var tale om en mindre brand i motorrummet på en Peugeot. Den blev dog hurtigt slukket – og brandbiler og indsatsleder kunne rulle hjem uden at have taget det helt store skyts i brug.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER