Dragør Borgerforening sluttede året af med manér, da de mandag den 29. december 2025 afholdt deres traditionsrige champagneaften, hvor der næsten var bobler ad libitum.
Arrangementet samlede foreningens medlemmer til en aften med mousserende vin, viden og mulighed for at forberede sig på nytårsaften i roligt tempo.
Præsentationen af aftenens bobler var i år lagt i hænderne på Nicolai Larsen. Alle deltagere fik udleveret et champagneglas, og herefter blev de forskellige flasker præsenteret én ad gangen.

Undervejs blev der fortalt om smag og karakter, mens deltagerne selv kunne notere indtryk på en oversigt over flaskerne. Her fremgik også pris, og hvilken lokal butik i Dragør de enkelte flasker var købt i. Aftenen bød desuden på en særlig bestillingspris for medlemmerne, hvis man ønskede at købe champagne med hjem.
Efter smagningen blev der serveret kransekage, og der blev gjort opmærksom på, at søde desserter ofte passer bedre sammen med mere sødlige bobler som cava eller italiensk prosecco end med klassisk champagne.
Som glassene blev tømt, steg stemningen, og snakken gik livligt rundt om bordene.