Dialog om budgettet

M
Af Mikael Sonne
| | 0 min læsetid
Dialog om budgettet
Kommunaldirektør Mads Leth-Petersen gennemgår budgettet. Foto: Simon Rosenkilde.

Onsdag den 21. august var der, i Aulaen på Dragør Skole, budgethøringsmøde for kommunens borgere. På mødet gennemgik kommunaldirektør Mads Leth-Petersen næste års budget for Dragør Kommune, inden han åbnede op for spørgsmål fra publikum.

Som borger i kommunen er det endnu muligt at give sin holdning til budgettet til kende – fristen for høringssvar udløber nemlig først på fredag, den 30. august, kl. 9.00.

Se mere om høringen på dragoer.dk




Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER