Drag­ør Borgerforening

a
Af admin
| | 0 min læsetid

Dragør Borgerforening

Mandag den 21. september vil der være øl, pølser og tyrolerstemning, når der afholdes Bierfest 2020 i Dragør Borgerforening.

Til arrangementet får deltagerne mulighed for at smage på forskellige øl – med pølser til. Festudvalget opfordrer til, at man møde op i tyrolertøj, men det er ikke et krav.

Deltagergebyr – forudgående tilmelding seneste torsdag den 17. september.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER