På dagen for skæbnemødet mellem Grønland, Danmark og USA i Washington D.C. hejste flere danske kommuner det grønlandske flag i de kommunale flagstænger. Dragør sluttede sig til gruppen af kommuner.
»Flaget er hejst som en venlig gestus til det grønlandske folk og for at markere de tætte bånd mellem Grønland og Danmark,« hedder det på kommunens hjemmeside.
Fra torsdag vil det igen være Dannebrog, der vajer foran rådhuset på Kirkevej.
