Fernisering på Krudthuset

a
Af admin
| | 0 min læsetid
Fernisering på Krudthuset

Fernisering på Krudthuset

Fredag den 17. november viste de unge på Dragørs klubber i en fernisering, der fandt sted på Krudthuset, hvad de havde fremstillet efter et forløb med tanker, snakke og omfavnelse af kunst. 

De unges kunstværker blev udstillet både i et stillerum og i et mere dramatisk rum. 

Mange kunstinteresserede børn, unge og voksne mødte op til ferniseringen – hvilket de unge kunstnere blev meget overvældet af. 

Kunstforløb på klubberne

Forløbet har været den røde tråd i klubbernes værksteder i de sidste tre uger, hvor den pædagogiske tilgang omkring kunst har givet mange sunde og positive samtaler omkring, hvad er kunst … Er det mere end en pensel og et lærred, eller findes kunst i alt, er der kunst i musik, og tilmed er der kunst i en samtale omkring kunst …? 

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER