Festlig begyndelse for ny forening

T
Af Tim Panduro
| | 0 min læsetid
Festlig begyndelse for ny forening
Foto: TorbenStender

Der var fuld musik og masser af tilhørere, da foreningen »Hey, har du snakket med bedste« fredag holdt stiftende generalforsamling på Enggården.

Tro mod foreningens formål med at skabe aktiviteter for beboerne på Dragørs eneste plejehjem var den lokale og meget populære coverduo Mormors Duo mødt op for at underholde beboere og foreningsmedlemmer.

Foreningen er en gruppe af frivillige, der ikke nødvendigvis går efter at skabe store arrangementer, men som i stedet vil give nærvær for de ældre gennem for eksempel højtlæsning, spilaftener og andre aktiviteter.

Første forsøg-3.jpg
Mange var mødt op for at høre Mormors Duo. Foto: TorbenStender
Første forsøg-6.jpg
Foreningen vil skabe aktiviteter for de ældre på Enggården. Foto: TorbenStender

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER