Flotte solsikker i Engparken

F
Af Freja Bundvad
| | 0 min læsetid
Flotte solsikker i Engparken
IMG_3074.jpg
De flotte sommerblomster i forskellige højder. Foto: Susanne Feldstein

I løbet af sommeren har Engparken i Dragør dannet ramme om en solsikkekonkurrence, hvor både børn og voksne deltog. Rundt omkring i bebyggelsen har gårdmændene Svend og Theis anlagt bede, hvor solsikkerne fik lov at gro og sprede glæde blandt beboerne.

Konkurrencen blev taget godt imod, og mange fulgte med i udviklingen frem mod finalemålingen.

Førstepladsen gik til Strandjægervej 114 med en solsikke, der målte hele 285 centimeter. Andenpladsen nåede op på 275 centimeter, mens tredjepladsen blev 270 centimer høj.

Præmien – et gavekort på 300 kroner til Uganda Is – var sponsoreret af Engparkens bestyrelse og blev overrakt til de glade vindere.

Initiativet kom fra Engparkens strikkeklub, som med konkurrencen har bidraget til både pynt og fællesskab i området.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER