Første uge med tenniscamp for alle

T
Af Tim Panduro
| | 0 min læsetid
Første uge med tenniscamp for alle
De røde baner blev flittigt brugt. Foto: TorbenStender

Der var børn i alle aldre med, da Dragør Tennis i uge 27 tog hul på den første af tre sommercamps.

Sommercamps er efterhånden blevet en tradition på banerne på Strandjægervej. Den 99 år gamle klub arrangerer campene, hvor alle børn – både medlemmer og ikkemedlemmer – kan melde sig til. Her er tennis selvfølgelig omdrejningspunktet, men der er også mere generelt fokus på bevægelse og sjove aktiviteter.

Dragør Nyts fotograf Torben Stender kiggede forbi tenniscampens første uge.

De to næste sommercamps finder sted i uge 31 og 32. I begge uger foregår det mandag til torsdag klokken 10–15.

Sommercamps--2.jpg
Der skal instrueres grundigt, før ungerne kan spille. Foto: TorbenStender.
Sommercamps--7.jpg
Solen kiggede frem – og gav en udpræget sommerlig sommercamp. Foto: TorbenStender.
Sommercamps-.jpg
Der blev fulgt nysgerrigt med i instruktionerne. Foto: TorbenStender.
Sommercamps--5.jpg
De unge talenter kæmpede bravt. Foto: TorbenStender.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER