Foråret blev fejret med gospeltoner

T
Af Tim Panduro
| | 0 min læsetid
Foråret blev fejret med gospeltoner
Foto: TorbenStender.

Dragør Kirke var fyldt til sidste stolerække, da Dragør Gospel under ledelse af dirigent Louise Kofoed mandag i sidste uge gav koncert i kirkerummet.

Det var den årlige forårskoncert, der blev klaret på et hængende hår inden årstiden – i hvert fald kalendermæssigt – skifter til sommer.

Repertoiret var både med sjælfulde ballader, glade uptempo-sange og indslag fra popmusikken – og der var også mulighed for at deltage i koret fra kirkebænkene.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER