Efter en lang vinter, er træer og buske endelig ved at springe ud. De tidligste tjørn og kirsebærtræer blomstrer ligefrem. Foto: Kirsten Marie Juel Jensen
Høns, gæs og ænder kaglede og rappede lystigt omkring Gåserepublikken hele weekenden. De nød tydeligvis også solstrålerne og det grønne, der pibler frem. Foto: Kirsten Marie Juel Jensen.Danskerne er kendt for at sætte sig udenfor, så snart solstrålerne får lidt magt. Dragør-borgerne er ingen undtagelse, så mange valgte at nyde kaffen udendørs på Gabriel Jensens Traktørsted i weekenden. Foto: Kirsten Marie Juel Jensen.
Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse på Dragør Nyt.
Nødvendige cookies sikrer at siden fungerer korrekt.
Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine valg.
Cookie-indstillinger
Nødvendige cookies
Disse cookies er nødvendige for at siden fungerer korrekt. De kan ikke slås fra.