Forårsudstilling med Tårnbymalerne

T
Af Thomas Mose
| | 0 min læsetid
Forårsudstilling med Tårnbymalerne
De mange kunstnere fra Tårnby, Dragør og København udstiller på Tårnby Rådhus fra lørdag den 29. marts til den 12. april. Foto: Tårnbymalerne.

Tårnbymalerne inviterer til årets forårsudstilling på Tårnby Rådhus, hvor besøgende kan opleve en bred vifte af malerier i akryl, akvarel og olie.

Udstillingen åbner med en fernisering lørdag den 29. marts klokken 12–16 og kan derefter besøges frem til den 12. april.

Malerforeningen Tårnbymalerne består af omkring 70 kunstnere fra Tårnby, Dragør og København. Medlemmerne arbejder ud fra egen fantasi og personlige præferencer, hvilket skaber en varieret udstilling med mange udtryk og teknikker.

Foreningen holder til i Kastrup på Løjtegårdsvej, hvor de har lyse værksteder med plads til at male.

Ud over det kunstneriske fællesskab tilbyder de også sociale arrangementer og kurser for deres medlemmer.

Udstillingen kan besøges i Tårnby Rådhus’ åbningstid fra mandag til fredag samt i weekenderne fra klokken 12–16. Der er gratis adgang for alle interesserede.

Yderligere oplysninger findes på Facebook eller på foreningens hjemmeside taarnbymalerne.dk.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER