Gårdhavehygge

a
Af admin
| | 0 min læsetid
Gårdhavehygge
Foto: TorbenStender.

Gårdhavehygge

I let sommerregn hyggede medlemmer af Dragør Borgerforening mandag aften, den 3. juli, i gårdhaven. 

Foreningen holder i løbet af året gerne møde hver anden mandag – på mødet i mandags markede man dog, at det var borgerforeningens sidste mandagsmøde inden sommerferien. Møderne genoptages mandag den 14. august.

 

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER