Mandag morgen blev lidt mere hektiske for beboerne omkring Tjørneengen, da Dragørs beredskab måtte suse til vejen i forbindelse med et gaslæk.
Alarmen lød klokken 7.50, og beredskabet blev straks sendt afsted. Gassen er ifølge Hovedstadens Beredskab ikke blevet antændt.
Det er ikke usædvanligt med gaslæk, fortæller vagthavende hos Hovedstadens Beredskab Hans Jørgen Larsen.
»Det sker næsten hver dag, at en håndværker kommer til at grave ind i en ledning,« siger han.
Han kan dog ikke oplyse, om det også er årsagen til lækken på Tjørneengen.