Gode smagsoplevelser i borgerforeningen

T
Af Thomas Mose
| | 0 min læsetid
Gode smagsoplevelser i borgerforeningen
Dennis Gersholm Hølmer fra Dragør Vinhandel havde medbragt et udvalg af vine. Foto: TorbenStender.

På Dragør Borgerforenings mandagsmøde den 28. oktober var medlemmerne inviteret til en stemningsfuld aften med vinsmagning.

Dennis Gersholm Hølmer fra Dragør Vinhandel præsenterede en række særligt udvalgte vine. Aftenens program bød blandt andet på en frisk riesling, flere forskellige rødvine og portvine samt to overraskelsesvine, som Dennis Gersholm Hølmer havde valgt til lejligheden.

Som tilbehør til vinene blev der serveret lækkerier, der blandt andet bestod af pølser, brie, rugbrød og kiks fra Slagter Munk.

Undervejs fik deltagerne inspiration til deres vinvalg, og nu kan de måske finde den perfekte julevin.

Som supplement til vinen, blev der serveret ost og pølse fra Slagter Munk. Foto: TorbenStender.
Som supplement til vinen blev der serveret ost og pølse fra Slagter Munk. Foto: Torben Stender.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER