Hyggestemning på havnen

T
Af Thomas Mose
| | 0 min læsetid
Hyggestemning på havnen
De 3 Måske 4 underholder gæsterne på Café Espersen. Foto: TorbenStender.

Café Espersen havde i lørdags, den 24. august, allieret sig med De 3 Måske 4, der spillede i caféen i den gamle færgeterminal.

Selvom aftenerne er blevet lidt køligere, havde mange havde fundet vej for at nyde musikken, en øl eller et glas vin i godt selskab.

Det forlyder fra Café Espersen, at lørdagens udendørs musikarrangement bliver sæsonens sidste. Man forventer til gengæld at byde på flere musikarrangementer indendørs i løbet af efteråret.




Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER