Ihhh, nu er der cirkus 

H
Af Henrik Askø Stark
| | 0 min læsetid
Ihhh, nu er der cirkus 
Los Ortiz i dødshjulet. Foto: Cirkus Arena.

Søndag den 17. august klokken 15 byder Cirkus Arena inden for i teltet ved Prins Knuds Dæmning til årets store forestilling i Dragør. I den forbindelse har Dragør Nyt i samarbejde med Cirkus Arena afholdt en konkurrence for læserne, og de heldige vindere er nu fundet. 

De to vindere, der har fået direkte besked, er:

Gitte Aarup Carlsen, Strandvænget og Claus Hultengren, Krudttårnsvej.

Vi ønsker vinderne til lykke – og ønsker en rigtig god forestilling til alle, der skal i cirkus på søndag. 

OBS – tidspunktet for forestillingen

I sidste uges Dragør Nyt stod der i Cirkus Arenas annonce, at jubilæumsforestillingen var klokken 17. Denne oplysning var forkert i annoncematerialet, og det korrekte tidspunkt er klokken 15.

Man kan læse meget mere på arena.dk – hvor man også kan købe billetter.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER