Indsamling morsdag

a
Af admin
| | 0 min læsetid
Indsamling morsdag

Indsamling morsdag

SOS Børnebyerne samler ind i Dragør på morsdag, søndag den 9. maj.

15 har allerede meldt sig som indsamlere i Dragør, men der er stadig 59 ledige ruter i kommunen – og skulle man have tid og lyst til at hjælpe, kan man tilmelde sig via SOS Børnebyernes hjemmeside www.sosindsamling.dk eller ved at ringe til dem på tlf.nr.: 33 73 02 33.

Der vil være mulighed for at vælge en rute i nærheden af ens hjem. Efter tilmelding vil indsamlingsskilt med en personlig kode til brug for kontantløs indsamling og øvrige materialer blive tilsendt den enkelte indsamler med posten.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER