Jubilæumsudstilling

a
Af admin
| | 0 min læsetid
Jubilæumsudstilling
Tårnbys borgmester, Allan S. Andersen, åbner fotoudstillingen. Foto: TorbenStender.

Jubilæumsudstilling

Søndag den 19. februar blev der på Tårnby Kommunes Hovedbibliotek, Kamillevej 10, 2770 Kastrup, afholdt fernisering på Amager Fotoklubs 10-års-jubilæumsudstilling.

Udstillingen, der blev åbnet af Tårnby Kommunes borgmester, Allan S. Andersen, varer frem til og med den 5. marts.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER