Selvom det måske kan være svært at tro på en blæsende gråvejrsdag, venter hyggelige tider lige rundt om hjørnet – i hvert fald, hvis man er til julerier med alt, hvad det indebærer af lys, mad, samvær, pynt, nisser, gran og gaveræs.
Et meget synligt tegn på den snarlige højtid har rejst sig foran rådhuset på Kirkevej, hvor grantræet onsdag blev dekoreret med lys på grenene og stjerne i toppen. Så er det klart til, at julen for alvor begynder i december.