
Søndag blev Dragør Borgerforenings traditionsrige julemarked afholdt for 29. gang i foreningens sal. Som altid var salen pyntet til lejligheden og dannede en stemningsfuld ramme.
I boderne kunne de mange besøgende købe juleting, hjemmelavet håndværk og gå på jagt efter den helt rigtige julegave.
Beghuset sørgede for den kulinariske del af dagen og tilbød gløgg og æbleskiver.