Julestemning på borgerforeningens julemarked

F
Af Freja Bundvad
| | 0 min læsetid
Julestemning på borgerforeningens julemarked
Borgerforeningen julemarked. Foto: Torben Stender.
Hvis man stod og manglede julepynt, var borgerforeningens julemarked det helt rette sted at tage hen. Foto: Torben Stender.

Søndag blev Dragør Borgerforenings traditionsrige julemarked afholdt for 29. gang i foreningens sal. Som altid var salen pyntet til lejligheden og dannede en stemningsfuld ramme.

I boderne kunne de mange besøgende købe juleting, hjemmelavet håndværk og gå på jagt efter den helt rigtige julegave.

Beghuset sørgede for den kulinariske del af dagen og tilbød gløgg og æbleskiver.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER