Knap 40 kilo affald samlet ind på to timer

K
Af Kirsten Marie Juel Mouritsen
| | 0 min læsetid
Knap 40 kilo affald samlet ind på to timer
Pia Jeppesen, Bettina Fellov og Else Sørensen var med til at starte Naturvogterne i Dragør for fire år siden. I kølvandet på corona, mange flere hjemmearbejdende og Amarminoens succes, oplevede de bagsiden af, at mange flere brugte naturen omkring Dragør og Søvang. Nemlig at det også betød meget mere affald langs strande, enge og i skoven. Så de satte gang i en årlig affaldsindsamling, og er glade for den opbakning, de får. De går i øvrigt ikke bare og samler affald denne ene dag, men gør det ofte. Og de gule veste – og deres arbejde – får altid positive kommentarer med på vejen. Foto: Kirsten Marie Juel Jensen

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER