LørdagsLyd i kirken

a
Af admin
| | 0 min læsetid
LørdagsLyd i kirken

LørdagsLyd i kirken

Da der blev afholdt LørdagsLyd i lørdags, var Dragør Kirke atter fyldt med glade børn.

Denne gang var det Thomas Ousager, der under navnet Trommerum Express stod for den musikalske optræden, hvor deltagerne blev inddraget i de musikalske lege.

I næste udgave af LørdagsLyd, der afholdes den 13. april, er det Flensborg Venndt Duo, der står for underholdningen.

MS

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER