LørdagsLyd på tidsrejse

T
Af Thomas Mose
| | 0 min læsetid
LørdagsLyd på tidsrejse
Louise Hjorth og Louise Lau Kristensen’s koncert »Tidsrejsen« er særligt tilpasset børn i alderen 3–8 år. Idéen er, at de bliver inddraget i musikken på forskellig vis. Foto: TorbenStender.

Lørdag den 28. september begyndte Dragør Kirke en ny sæson LørdagsLyd fyldt med musikoplevelser til de yngste.

Ved koncerten »Tidsrejsen« kom de fremmødte børn og deres familier på en rejse gennem tid og sted, og publikum fik oplevelser med klassisk musik. Gennem en mytisk maskine blev børnene inddraget i koncerten, hvor de kunne opleve og deltage aktivt i musikken.

Det var musikerne Louise Hjorth på blokfløjte og Louise Lau Kristensen på akkordeon, der stod for musikken.

Dragør Kirke er klar med en ny omgang LørdagsLyd den 26. oktober.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER