Efter flere års studier i solistklassen på Syddansk Musikkonservatorium vendte pianist Karin Viktoria Jakobsen for en stund tilbage til Dragør, hvor hun søndag den 6. oktober spillede solokoncert i Store Magleby Kirke.
På repertoiret var værker af komponisterne Maurice Ravel og Modest Musorgskij.
Det unge klavertalent har selv en fortid på Dragør Musikskole, og mange af de nuværende musikskoleelever havde taget deres forældre med til koncert.