Mystisk mand ved Store Magleby Skole

K
Af Kirsten Marie Juel Mouritsen
| | 2 min læsetid

Onsdag den 20. maj omkring klokken 12.30 blev en mulig blotter observeret på p-pladsen ved Store Magleby Skole. Nærmere bestemt i Kys-Kør-området.

Det var to pædagoger, der fik øje på en mand, der havde trukket bukserne ned og filmede sig selv med sin telefon.

De tog kontakt til ham, men han skyndte sig herefter at køre væk i sin bil. Heldigvis var ingen børn til stede i området, da det skete, men hændelsen blev selvfølgelig meldt til politiet.

»Det er en sag, som vi nu undersøger nærmere og er meget opmærksomme på, hvorfor Amager Nærpolitiet også holder øje i området. Hvis man som borger oplever lignende episoder, så skal man kontakte politiet på 1-1-4,« lyder det fra Københavns Politi.

De har dog ikke umiddelbart fået henvendelser om, at den mystiske mand skulle have gjort noget lignende andre steder i og omkring Dragør.

Københavns Politi henviser dog til, at hvis man føler sig utryg, er man altid velkommen til at rette henvendelse til det lokale nærpoliti på: politi.dk/politikredse/koebenhavns-politi/din-betjent

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER