Naturens hjerte i havnegalleriet

T
Af Thomas Mose
| | 0 min læsetid
Naturens hjerte i havnegalleriet
Mette Hansgaard er tilbage i Dragør Havnegalleri. Privatfoto

Fra fredag den 19. juni til torsdag den 25. juni er kunstneren Mette Hansgaard atter på plads i Dragør Havnegalleri med udstillingen Naturens hjerte.

Udstillingen rummer både malerier, akvareller og skulpturer. Naturens former og kræfter er gennemgående temaer, og flere værker tager udgangspunkt i de indtryk, naturen giver gennem lys, varme og årstidernes skiften, de oplevelser, mange kender fra skove og træer. Også klima og vejr spiller en rolle i udstillingen, hvor blandt andet smeltende is, blæst og naturens forandringer er en del af fortællingen.

Besøgende kan desuden opleve Mette Hansgaards serie af Livets træ-malerier, som er inspireret af naturens vækst og livskraft.

I forbindelse med udstillingen afholder Mette Hansgaard også akvarelworkshops om søndagen gennem sin kunstskole Art Club Nordic. Her kan interesserede booke en plads og prøve kræfter med akvarelmaling.

Dragør Havnegalleri har gennem hele udstillingsperioden åbent fra klokken 13 til 18. Der er fernisering fredag den 19. juni fra klokken 17 til 19.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER