Fra fredag den 22. august til torsdag den 28. august kan man opleve Susan Lüth Hedegaards kunst på Dragør Havnegalleri på Strandlinien 17. Udstillingen er åben alle dage fra klokken 13 til 18.
På åbningsdagen, fredag den 22. august, er der fernisering fra klokken 16 til 18, hvor Ejvind Lüth Hedegaard optræder med sange, og gæsterne kan nyde lidt godt til ganen.
Kunstneren fortæller, at hun finder sin inspiration i naturens storhed, former og skiftende lys. Mødet med åbne landskaber, høje bjerge, dybe dale og havets uendelighed er med til at forme hendes udtryk.
»Jeg bliver overvældet af højder, dybder, vandet og lyset,« lyder det fra Susan Lüth Hedegaard.
Hun har tidligere udstillet på gallerier og kunstforeninger over hele landet samt i Sverige, Italien og USA. Hendes arbejde spænder vidt – fra malerier på lærred til værker på skifer og plexiglas. Derudover laver hun collager, unikke stentøjskrukker og skulpturer.